کالج دیجیتال مارکتینگ

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

کالج دیجیتال مارکتینگ

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

اخبار فوتبالی

وبسایت فوتبالی- محسن ایران نژاد با تصمیم خداداد عزیزی از سپیدرود اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، محسن ایران نژاد پس از اخراج حسین کعبی دیگر بازیکنی است که از تیم سپیدرود اخراج شد. این اخراج با تصمیم خداداد عزیزی صورت پذیرفته است. خداداد عزیزی دلیل اخراج این بازیکنان را مسایل فنی می داند اما گویا اتفاقات پس از  بازی دو تیم سپیدرود و سپاهان دلیل اخراج این دو بازیکن است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی بازیکن سرشناس و کاپیتان سپیدرودی ها بنا به تصمیم خداداد عزیزی از فهرست این تیم در لیگ هجدهم کنار گذاشته شد تا بعد از محرومیت از حضور در میادین فوتبالی توسط کمیته اخلاق با دومین شوک متوالی روبرو شود.


این تصمیم در شرایطی از سوی کادرفنی سپیدرود اتخاذ شد که گفته می شود حسین کعبی به دلیل نمایش ضعیف مقابل سپاهان و نقش داشتن در سه گل دریافتی از حریف مقصر اصلی ناکامی هفته دوم معرفی شده است به همین خاطر خداداد عزیزی به دلایل فنی تصمیم به قطع همکاری با این بازیکن گرفته است.


این درحالی است که شنیده می شد دلایل غیرفنی به خصوص در پی حواشی رقم خورده در رشت بعد از شکست برابر سپاهان هم روی تصمیم خداداد عزیزی در اخراج کاپیتان نقش داشته تا ترکش های هفته دوم دامن بازیکن خوزستانی و ملی پوش سابق ایران را بگیرد.

  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • علیرضا ابراهیمیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی