کالج دیجیتال مارکتینگ

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

کالج دیجیتال مارکتینگ

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

آگاهی از برند(brand awarness) چیست و چرا برای کسب و کار مهم است؟

آگاهی از برند(brand awarness) چیست؟

آگاهی از برند به این مفهوم است که برند کسب و کار شما ، محصولات و سرویس های شما توسط مصرف کننده ها شناخته شده باشد.اگر این شناخت شکل بگیرد

اهداف جزئی‌تری که باید در کمپین‌ها داشته باشید!

  1. حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف را افزایش دهید.
  2. آگاهی از برند و یادآوری از برند را افزایش دهید. (درباره شاخص‌های آگاهی و یادآوری از برند در ادامه صحبت می‌کنیم)
  3. تعامل با برند (media mention، social mention و review mention) را افزایش دهید.
  4. ترافیک ارگانیک و ارجاعی را افزایش دهید.

فوروارد پیام‌ها در شبکه های اجتماعی

فوروارد بیشتر پیام‌ها و پست‌های شما در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها درافزایش آگاهی از برند شما مؤثر است. هر چه بتوانید محتوای ویروسی بیشتری تولید کنید، در آگاهی از برند و تقویت برند موفق‌تر خواهید بود.

یکی از بررسی‌هایی که کارشناسان بازاریابی در گذشته انجام می‌دادند بررسی تعداد فورواردهایی که در ایمیل‌های ارسالی به مشتریان و مخاطبین انجام می‌شده است. در حال حاضر رویکردهای ایمیل مارکتینگ تغییر کرده است و اهداف بهتر و معنادار تری در ایمیل مارکتینگ دنبال می‌شود.

در این زمینه استفاده از کوتاه کننده لینک bitly مناسب است. با استفاده از این سرویس اگر اکانت bitly داشته باشید، بعد از ایجاد لینک کوتاه و قرار دادن آن در شبکه‌های اجتماعی و مکان‌های مختلف، می‌توانید اگر کاربری آن لینک را در جای جدیدی منتشر کرد، مطلع شوید. همچنین اطلاعات دموگرافیک کاربرانی که روی لینک کلیک کرده و یا آن را به اشتراک گذاشته‌اند، را هم در گزارش bitly ببینید.

  • ۹۷/۰۴/۰۳
  • علیرضا ابراهیمیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی